Bevo haalt op het verkeerde moment uit.

In de beste wedstrijd van dit teleurstellende seizoen hebben de handballers van Bevo nog uitgehaald tegen Hurry Up . Voor de ploeg uit Panningen was e rechter niks meer te winnen, voor Hurry Up des temeer te verliezen

In een matig gevulde sporthal de Heuf werd in een enerverende wedstrijd  door Bevo met 32-25  gewonnen na een 15-12 ruststand van de Drentse ploeg van oud- Bevo coach Martin Vlijm.

Desondanks blijft de ploeg met een kater zitten Bevo spelt dit seizoen niet om de prijzen. Er resten nog slechts twee wedstrijden om de 5eplaats in de eindstand tegen Koorneef Quintus op zaterdag 13 mei (uit) en zaterdag 20 mei (thuis).

Door deze nederlaag eindigt Hurry Up als tweede in play-off groep B en speelt het de halve finale tegen LIONS