Delta Sport/EMM op de valreep gelijk tegen Helius

“Het is een terechte en eerlijke puntenverdeling” vertelt coach Leon Luijstenberg.  “Het was een gelijk opgaande wedstrijd die daarmee van het begin tot het einde spannend bleef . Beide ploegen stonden om beurten op een kleine voorspong maar konden deze niet verder uitbouwen. In de laatste vijf seconden bij de stand 18-17 maakte Delta Sport/EMM de gelijkmakende treffer via vrije worp en mocht zich daarmee gelukkig prijzen dat het een gelijkspel uit het vuur heeft kunnen spelen.

Volgende week staat de uitwedstrijd tegen HVOS uit Hellevoetsluis op het programma dat net als de ploeg uit Zierikzee drie punten heeft.