Offday nekt Targos Bevo HC

Wat een mooie afsluiting van de BENE- league had moeten worden voor de handballers van Targos Bevo Hc, werd een deceptie voor de Panningse ploeg. Door een complete offday van het team werd Bevo met 33-25 afgedroogd door Kras Volendam.

Bevo begon nog goed aan de wedstrijd en nam brutaal een 4-2 voorsprong tegen Volendam. Na een 7-7 tussenstand ging het mis bij Bevo. Niet alleen miste Jeroen van den Beucken twee strafworpen op een rij, maar liet de ploeg  zowel aanvallend als verdedigend steken vallen. Volendam nam  vlak voor rust een 15-17 voorsprong.

Na de pauze zakte Bevo door de ondergrens. Via een tussenstand van 18-15 liep Kras Volendam uit naar 26-19. De defensie van Bevo was een gatenkaas. Via de hoekspelers en de cirkelspelers scoorden de Volendammers heel gemakkelijk. Ook vanuit de tweede lijn  vielen de doelpunten als rijpe appels. Targos Bevo Hc had een complete offday.

De nederlaag was volkomen terecht. De ploeg zal na de carnaval uit een ander vaatje moeten tappen, wil men  mee kunnen draaien  in de strijd om de nationale titel. In een poule met o.a. Hurry Up, Kras Volendam en E & O zal Bevo moeten laten zien, dat de offday tegen Volendam een vergissing was.

Doelpuntenmakers: , Pim Augustinu 6,  Sonni de Jonge en Jeroen van den Beucken ieder 4,  Max de Lange,  Rik Elissen en Niek Jordens ieder 3,  Toon Leenders en Nick de Kuyper ieder 1.