Quintus 3 veel te stek voor Gemini

De handballers van Quintus 3 hebben afgelopen weekend hun vierde overwinning van het seizoen binnen gehaald. In eigenhuis werd Gemini uit Zoetermeer na een 14-11 ruststand met 29-20 verslagen.

In de eerste helft kon Quintus in eerste instantie langzaam uitlopen naar een verschil van zes doelpunten. Op het einde van de eerste helft kon Gemini het verschil weer terug brengen naar drie doelpunten. Dat leverde een 14-11 ruststand op.

In de tweede helft heeft de thuisploeg de wedstrijd degelijk uitgespeeld en kwam daarbij niet meer in de problemen. Men kon daarbij langzaam uitlopen naar de 29-20 eindstand

Iedereen bij Quintus heeft lekker gespeeld en good old Mario Verbreaken deed het  bij thuisploeg  voortreffelijk  omdat Marco Dofferhof  afwezig was.

Door het verlies van Witte Ster stijgt Quintus naar de vierde plaats en heeft twee punten achterstand op de beide koplopers Oliveo en HVV’70