Saskia van Zanen maakt rentree bij Hellas

In de wedstrijd tegen Verburch leken de dames van Hellas de wedstrijd halverwege de eerste helft bij een voorsprong van twee punten naar hun hand te kunnen zetten. In de periode tot aan de rust wisten de Poeldijkse dames de stand echter om te buigen naar een 14-12 stand in hun voordeel.

Na rust liep Verburch aanvankelijk nog iets verder uit maar halverwege de tweede helft was de stand toch weer in evenwicht. Hellas liet in die fase echter teveel kansen, waaronder een aantal strafworpen, onbenut, waar Verburch wel trefzeker was. In de spannende eindfase trok de thuisploeg daarom uiteindelijk aan het langste eind. De eindstand werd 27-26.

Positief punt was de rentree van Saskia van Zanen. Zij zette haar terugkeer binnen de lijnen na een zware knieblessure luister bij met twee fraaie doelpunten.

Doelpunten voor Hellas kwamen van Michelle Favre 9, Jolanda Boks 8, Paulien Barendrecht 4, Jessica van Gaalen en Saskia van Zanen beiden 2 en Larissa Wouters 1