Tweede zege voor dames Hercules

De ploeg uit Den Haag was echter in de eerste helft niet bij les en ging, in een wedstrijd waarin maar weinig werd gescoord, met een 5-8 achterstand de kleedkamer in.

Na de theepauze kon de thuisploeg onder leiding  van coach Fred Langerak terugkomen tot op één doelpunt. Bevoo liep weer wat weg en na wat omzettingen door de coach en positieve wisselingen konden de speelsters elkaar in het veel beter vinden wat er toe leidde dat men van een drie punten achterstand uitkwam op een twee punten voorspong. Die marge gaf Hercules niet meer uit handen en zegevierde met 16-14.

“Het was geen beste wedstijd maar we hebben wel de twee punten”, analyseerde de coach na afloop kort maar krachtig de wedstrijd.