VVW-trein gestopt door Vido

Vido – VVW Hoofdklasse D heren:  Vido is er in geslaagd de trein die VVW heet af te stoppen en beloonde zichzelf met twee punten door een 27-25 zege (rust 10-12). De topwedstrijden van vorige week in de competitie tegen Volendam 3 en de 25-26 bekernederlaag tegen Aristos (eredivisie) zat nog duidelijk in de lichamen van de Vido-spelers.

“Vandaag konden we het tegen de nummer 10 niet recht trekken,” aldus VVW-coach Fred Stuurman. “Volgende week dan nog maar een keer opladen tegen hekkensluiter US 2, dan rust pakken in de kerstperiode en met goede moed op naar het nieuwe jaar,” blikt de VVW-coach vooruit.

Omdat ook koploper Berdos verloor van Volendam 3, staan VVW met Berdos en Volendam als trio samen aan de leiding.