WHC in degradatiezorgen

De handbalsters van WHC kijken niet vrolijk terug op het afgelopen weekend. De ploeg van trainer coach Theo van der A verloor zelf thuis nipt met 28-29 van de nummer twee DSVD 2 maar zag drie ploegen die nog onder de  ploeg uit Hengevelde stonden, E&O, Combinatie’64 en Stevo, allemaal winnen waardoor WHC plotseling op een degradatieplaats staat nadat men na de nederlaag tegen DSVD van de achtste naar de elfde plaats is gezakt.

Het was een gelijk opgaande wedstrijd waarin WHC het grootste deel van de eerste helft op voorspong heeft gestaan DSVD kwam twee op voorspong en wel in de tweede en 21e minuut. Gerust werd er met een 18-16 voorspong voor WHC

Ook in de tweede helft ging de wedstrijd gelijk op tot aan de 21e minuut DSVD weg kon lopen naar een 25-27 voorsprong. WHC kwam nog terug tot 27-28 maat DSVD  speelde de wedstrijd uit en nam de twee punten meer naar Deurningen na de 27-28 eindstand

“We hebben te veel op de paal geschoten” vertelt Theo van der A. “Een gelijk speel was beter geweest en had meer recht gedaan aan het verloop van de wedstrijd”

Volgende week speelt men tegen TVO de nummer drie uit de Hoofdklasse A