WHC pakt derde zege tegen OBW

De handbalsters van WHC pakte afgelopen weekend in de hoofdklasse B de derde overwinning van het seizoen. Hekkensluiter OBW werd met 22-18 verslagen.

In de beginfase had WHC veel moeite met de verdediging van OBW dat dan ook de leiding in de wedstrijd nam: 2-3. langsgaan pakte de thuisploeg het heft in handen en via 6-5 liep de ploeg van trainer coach Theo van der A uit naar 8-5 (22’). Toch kwam OBW weer terug en door een gestopte zeven meter door de keepster van OBW gingen beide ploegen met een 8-7 tussenstand de kleedkamers in.

Aan het begin van de tweede  helft liep WHC weer weg naar 13-9 (36’) . Nog een keer kwamen de gasten terug baar 14-12 maar toen WHC het tempo opschroefde liep men weer uit naar 21-17. IN de laatste drie minuten scoorde beide ploegen nog een keer wat een 22-18 eindstand opleverde.