Wittehorst coach Beckers furieus na verlies tegen Bergeijk

De handballers van Wittenhorst speelden afgelopen weekend thuis tegen hekkensluiter Bergeijk dat tot nu toe slechte een keer heeft gewonnen. Je zou zeggen dat voor de middenmoter uit de hoofdklasse B de punten thuis toch zeker opgeraapt hadden moeten worden maar niets was minder waar. Na een 5-13 ruststand verloor Wittenhorstmet 13-25.

“Niemand gaf thuis bij Wittenhorst en Bergeijk heeft goed gespeeld en verdiend gewonnen” waren de woorden van trainer coach Robin Beckers van Wittenhorst na afloop

Wij zijn naar de slachtbank gebracht en hebben niets ondernomen om dit tegen te gaan.We speelden inspiratieloos en zonder dreiging naar het doel. Twee punten uit de laatste vier wedstrijden is beneden alle pijl.  Dat we vandaag hebben verloren is onnodig en volledig aan ons zelf te wijten vanavond.

Nu hebben we drie weken rust. Tijd dus om de pijntjes te laten helen en alles op een rijtje te krijgen tegen de koplopers van de competitie. De eerste volgende wedstrijd is tegen Witte Ster/Tachos waarna we tegen Apollo moeten. We hebben wat goed te maken.