BSAC kansloos in topper tegen reserves VOC

Door BSAC - Een gehavend BSAC was afgelopen zaterdag geen partij voor de reserves van regerend landskampioen VOC. Het duel in Amsterdam was alleen op papier een topper: 34-16.

De handbalsters uit Maasbree misten enkele basisspeelsters en troffen bovendien een tegenstander die in eigen huis tot nu toe voor elke ploeg een maat te groot was. Aangezien het eerste team eveneens een thuiswedstrijd had, kon VOC wederom een beroep doen op verschillende speelsters die ook in de hoofdmacht een vaste waarde zijn. De Breetsen weerden zich dapper, maar konden niet opboksen tegen het surplus aan kwaliteit bij de gastvrouwen.

BSAC is door de nederlaag gezakt naar de vierde plek en moet zondag van streekgenoot HandbaL Venlo 2 winnen om aansluiting met de top te houden.

De derby tegen de promovendus, die twee punten minder heeft, begint om 14.45 uur in de Maasbreese sporthal.

cover BSAC kwam tekort in de topper tegen VOC 2

foto archief HSP / Rob Creemers