DESASTREUZE TWEEDE HELFT WORDT BDC FATAAL

Door BDC / Paul van den Deijssel - De handballers van Auto Smeeing/BDC hebben hun plek in het linker rijtje van de tweede divisie verspeeld door een nederlaag in het vierpuntenduel tegen Reehorst: 32-23.

Bij de rust leidde de ploeg van trainer/coach Hennie van der Vaart soeverein met 11-14 in de sfeervolle bezette Sporthal de Peppel in Ede.

Na de hervatting ging alles fout bij de Soester formatie: aanvallend werden 100% kansen gemist en ook verdedigend was de ploeg niet meer bij de les. De thuisploeg profiteerde daar optimaal van. De cijfers van de tweede helft spraken dan ook boekdelen: 22-9.

Scores BDC: Steven van de Hoef 6, Maik Scholten 5, Stan Timmer 4, Tim Zwart 2, Julian Bakker 2, Sten Vos 2, Domeniko Weenink 1 en  Rik Hubbeling 1.

UITSLAGEN EN STANDEN LANDELIJKE COMPETITIES OP: