DYNAMICO KAN STUNT TEGEN ONGENAAKBAAR BFC NIET HERHALEN

Door Dynamico - De handballers van Dynamico hebben de uitwedstrijd tegen koploper BFC, dat linea recta op weg is naar de titel, verloren: 33-21 (15-8).

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ook in het handbal. BFC staat vijf punten voor op nummer twee DFS Arnhem, omdat de ploeg van Damir Josipovic een maand geleden in Gelderland stuntte (27-32). Daaran volgden vier nederlagen op rij. De Limburgers waren niet van plan om hen dat ook te laten overkomen, en startten geconcentreerd: 9-1. Daarna was het voor de donkerblauwe brigade vooral een kwestie van geen al te grote nederlaag slikken. In de eerste helft werd de marge zelfs nog iets verkleind (15-8), maar in de tweede helft werd het verschil juist weer iets groter: 33-21.

Komende donderdag (21:00 uur) speelt Dynamico thuis tegen Quintus in de Mondriaanhal. Beide teams hebben de laatste vier duels verloren. Wie gaat deze reeks doorbreken?

Scores Dynamico: Erik Loeffen 5, Frank Loeffen 4, Wout van Iperen 3, Firouz Hosseini 3, Cas Kerstens 3, Twan van Iperen 2, Marios Diamantis 1, Frennie Bens 1.

cover foto Rachelle fotografie