DYNAMICO KOMT VALSE START NIET TE BOVEN

Door Dynamico - Een week na een zege in de eerste uitwedstrijd, werd het tweede thuisduel helaas weer verloren door de handballers van Dynamico. Dat kwam vooral door een slechte start van de Oss/Heesche eredivisionist, die met rust al kansloos was (11-21), maar uiteindelijk de score tegen Vrone/Berdos iets milderde tot 30-37.

De start van de wedstrijd was in dit geval een voorbode van wat er komen ging. Na zeven minuten had Dynamico het vizier niet op scherp (twee treffers), terwijl de Noord-Hollanders wel scherp waren voor de goal. Een 2-6 tussenstand was het gevolg. En vanaf dat moment kwam een ommekeer eigenlijk nooit meer serieus van de grond.

Zodoende staat er best wat druk op de volgende uitwedstrijd, tegen promovendus Watersley R+D. Die ploeg staat, net als Bevo 2 en en EHC, nog op nul punten. Een overwinning betekent flink wat lucht in de lijfsbehoudzone. Een nederlaag en Dynamico moet zich toch weer zorgen gaan maken.

Scores Dynamico: Jordi van Erp 8, Erik Loeffen 7, Pim van Munster 5, Merijn van Loon 3, Twan van Iperen 3, Firouz Hosseini 2, Wout van Iperen 1, Frank Loeffen 1.

Uitslagen en standen: http://www.handbalstartpunt.nl/uitslagen