DYNAMICO VERLIEST LAATSTE UITWEDSTRIJD

Door Dynamico - De heren van Dynamico worden twaalfde in de eredivisie. Dat is zeker na speelronde 29, waarin de Oss/Heesche formatie de laatste uitwedstrijd van het seizoen speelde. Volendam 2 was te sterk: 33-25 (15-12).

Met een kleine (11 spelers) en jonge selectie ging Dynamico naar Noord-Holland toe. De jonkies deden het goed. A-junioren Cas Kerstens (7), Marios Diamantis (4, foto) en Jeffrey van Erp (3) zorgden samen zelfs voor een groot deel van de treffers. Maar zij konden een nederlaag niet voorkomen. Volendam 2 was simpelweg iets sterker.

Zaterdagavond is de laatste wedstrijd van het seizoen. PSV komt dan naar de Rusheuvel. Bij winst evenaart Dynamico het hoogste puntenaantal in de eredivisie (20 punten, hetzelfde als in het seizoen 2021-2022). Het is tevens het laatste duel van trainer/coach Damir Josipovic, aanvoerder Erik Loeffen en routinier Harm van Iperen.

Scores Dynamico: Cas Kerstens 7, Bart Hanenberg 4, Marios Diamantis 4, Merijn van Loon 4, Jeffrey van Erp 3, Erik Loeffen 2, Pim van Munster 1.
UITSLAGEN EN STANDEN: www.handbalstartpunt.n/uitslagen