PRIMA LAATSTE THUISWEDSTRIJD MHV'81

Door MHV’81 - Op zaterdagavond stond de laatste thuiswedstrijd tegen MEOS op het programma. Voor een goed gevulde tribune begonnen de dames aan de wedstrijd. Het was tevens de laatste thuiswedstijd voor Larissa Versteijnen. Zij verlaat MHV’81 en vervolgt haar handbalarrière bij Tachos in Waalwijk.

De Millse dames startten de wedstrijd behoorlijk slordig. Desondanks was de stand na tien minuten 5-1 in het voordeel van MHV. In de aanval werden veel kansen gemist maar ondanks dat stond de dekking wederom goed en had Nienke van de Boom een aantal mooie reddingen waardoor de  bezoekers uit Nederweert niet tot scoren kwamen.  Onder aanmoediging van de speelsters op de bank en de supporters op de tribune bleef MHV’81 goed bij de les en wist de voorsprong te behouden. Beide teams gingen de kleedkamer in met een ruststand van 13-6 in het voordeel van MHV’81.

AFSCHEID

MEOS begon de tweede helft met een sterke opbouwrij, maar de dames van MHV lieten niet over zich heen lopen. De dekking stond begin tweede helft erg goed en de thuisploeg kon uitlopen naar een ruime voorsprong van bijna tien doelpunten verschil: 17-8. Hierna volgde een wat slordige fase, met technische fouten en gaten in de verdediging, waardoor MEOS terug kon komen tot 19-14. Een grote marge van vijf doelpunten waardoor de wedstrijd rustig kon worden uitgespeeld. In de laatste minuut werd nog een time-out aangevraagd door coach Lara Gommans, om Larissa Versteijnen een waardig afscheid te geven bij MHV. Dit was haar laatste thuiswedstrijd en die hebben de dames mooi afgesloten: 26-19.

De avond (en het seizoen) werd goed afgesloten met een feestje in Patrick’s bar. Daar was het tot in de late uurtjes nog erg gezellig.

Volgende week is er nog één wedstrijd voor de dames van MHV. Om 19:00 uur wordt er in Borne tegen ZVBB gespeeld.

• UITSLAGEN EN STANDEN LANDELIJKE COMPETITIES OP:
  • www.handbalstartpunt.nl/uitslagen

cover Larissa Versteijnen speelde haar laatste duel voor MHV'81, ze stapt over naar Tachos

foto club