BDC IS HAVAS DE BAAS IN EIGEN HUIS

Door BDC / Paul van den Deijssel - De mannen van Auto Smeeing/BDC zijn door een verdiende 32-29 overwinning op de nummer drie van de tweede divisie Havas weer terug in het linkerrijtje. De Soesters revancheerden zich hiermee voor de ruime nederlaag vorige week tegen Reehorst.

Waar de uitwedstrijd tegen de Almeerders ietwat ongelukkig werd verloren (28-27), was de ploeg van Hennie van der Vaart in de eerste helft in thuishal Beukendal heer en meester: 18-12. Na de hervatting was de scherpte ietwat weg bij de thuisploeg waardoor de gasten toch nog in het spoor konden blijven, maar uiteindelijk was er de verdiende winst voor de blauw/zwarten.

Door die overwinning staat de ploeg van Hennie van der Vaart weer op plek 5, de verschillen in de grote middenmoot van deze divisie zijn echter miniem. Het verschil tussen nummer 3 en 9 bedraagt slechts drie punten.

Uitgeroepen tot MOTM (Man of the Match) werd keeper Maarten van Steen, die een uitstekende wedstrijd keepte.

Scores BDC: Domeniko Weenink 7, Steven van de Hoef 7, Tim Zwart 6, Rik Hubbeling 5, Maik Scholten 3, Paul Otten 2 en Thomas Visser 2.

UITSLAGEN EN STANDEN LANDELIJKE COMPETITIES:

www.handbalstartpunt.nl/uitslagen