DAMES DYNAMICO BEKEREN DOOR MAAR KUKELEN UIT TOP 3 COMPETITIE

Door Dynamico - Twee avonden op rij een uitwedstrijd voor de dames van Dynamico dit weekend. Met wisselend resultaat. Vrijdag werd er doorgebekerd tegen Tremeg, een dag later was er een competitienederlaag bij Groot Venlo.

Het verschil in beide duels zat ‘m in de tweede helft. In beide duels was er bij rust een kleine achterstand. Tegen competitiegenoot kon dat erna worden rechtgetrokken. Direct in de eerste fase van de tweede helft werd de achterstand van 14-12 ongedaan gemaakt, waarna in het laatste kwart bij 20-20 Aemy Sevinga beslissend was met vier treffers: 24-27.

Of het de inspanning van 24 uur ervoor was, wie weet, maar tegen Groot Venlo was er in de tweede helft (rust 14-13) geen moment zicht op een beter resultaat. Anne van Munster maakte nog 14-14, maar daarna was het pijpje leeg bij onze dames. De Limburgse ploeg maakte het verschil toen ze bij 19-17 versnelden. Pas bij 28-20 kwam de formatie van Peter van der Vloet weer in het spel. Toen was het te laat om te voorkomen dat de tegenstander de derde plaats afpakte. Eindstand 33-26.

Scores Dynamico: Aemy Sevinga 9, Sabine Bouwman 7, Gaby van de Meulenreek 3, Britta Schoones 3, Jessie van Lieshout 2, Anne van Munster 2, Manouk vd Hout 1.

Scores Dynamico: Sabine Bouwman 7, Aemy Sevinga 5, Sanne Turlings 4, Anne van Munster 3, Britta Schoones 2, Lisa Turlings 2, Luca Banken 1, Gaby van de Meulenreek 1, Eva Langens 1.