DYNAMICO KOMT DRAMATISCHE START NIET MEER TE BOVEN

Door Dynamico - Voor speelronde 17 had je een club van 9. Zowel Feyenoord, EHC als Dynamico stonden op 9 punten. Na dit weekend geldt dat helaas alleen nog voor de donkerblauwe brigade. EHC speelde gelijk na een knappe inhaalrace bij WHC-Hercules, terwijl de Rotterdammers het onderlinge treffen wonnen van de ploeg van Damir Josipovic: 32-28 (18-9).

Je hoeft geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te analyseren waar Dynamico het duel verloor. De start was ronduit slecht. Na de 0-1 klopte er lange tijd weinig in het spel van de gasten. Pas vanaf 16-6 kreeg de Oss/Heesche formatie weer iets van kleur op zijn wangen. De achterstand bij rust was echter nog (te) groot: 18-9.

In de tweede helft begon Dynamico goed en maakte de wedstrijd zowaar nog spannend. Tot drie keer toe kwam het terug tot drie punten, maar bij 23-26 was een serie van 3-0 voor de thuisploeg de genadeklap.

De twee ploegen onder Dynamico verloren ook. PSV Handbal bood knap tegenstand bij titelkandidaat Houten en verloor maar net (31-30). Havas ging kopje onder thuis tegen Aalsmeer 2 (29-33). Het verschil met de hekkensluiter is vier punten in het voordeel van ons. Havas komt zaterdagavond op bezoek in de Rusheuvel. Een cruciale wedstrijd: vergroten we het gat of wordt de degradatiestrijd reuzespannend? Jullie support is zeer welkom.

Scores Dynamico: Frank Loeffen 9, Erik Loeffen 6, Pim van Munster 3, Frennie Bens 2, Jesper van Kessel 2, Twan van Iperen 2, Frennie Bens 2, Firouz Hosseini 1, Thomas van Kessel 1.