Opgeleefd Dynamico blijft maar winnen

Van de Redactie - De derde zege op rij is binnen voor Dynamico. De eredivisionist uit Heesch rekende zaterdagavond af met Hellas: 21-27.

Tegen Hellas schoot Dynamico uit de startbokken. Voor rust steeg doelman Rik Horbach boven zichzelf uit. De goalie van Dynamico kreeg in het eerste half uur slechts zes keer een bal van de tegenstander in zijn net: 6-12.

Na de pauze bleek Dynamico te sterk voor de club uit Den Haag. Chiel van Iperen wist het net van Hellas acht keer te raken. Thomas van Kessel maakte er zes.

Tijdens de uitzege maakte Joeri Dorrestein zijn rentree voor Dynamico. Vooral in de dekking werkte hij zich in het zweet. Zijn harde werk werd beloond met een goal.

In de voorgaande twee speelrondes won Dynamico ook al van concurrenten Havas en V&L.