DYNAMICO VERLIEST LAATSTE UITDUEL VAN HET SEIZOEN

Door Dynamico - Dynamico heeft de laatste uitwedstrijd van het seizoen verloren. In een doelpuntrijk duel was Aalsmeer 2 met 40-33 te sterk. Bij rust was al duidelijk dat beide teams makkelijk scoorden, alleen had de Oss/Heesche eredivisionist toen nog het idee dat er iets te halen viel bij de nummer 5 van de eredivisie. Dat bleek helaas anders.

Volgende week speelt de ploeg van trainer Damir Josipovic de allerlaatste wedstrijd van het lange seizoen 2022/2023. Dan speelt Dynamico thuis tegen PSV, waar het uit 26-26 werd. Voor de thuisploeg staat er niks meer op het spel. Voor de Eindhovenaren wel. Zij staan een-na-laatste met exact evenveel punten als hekkensluiter Havas. Alleen de nummer laatste degradeert. De ploeg uit Almere heeft een wedstrijd waarin het punten kan behalen. PSV moet dus winnen, ook omdat Dynamico – PSV een halfuur eerder begint dan Havas – Volendam 2.

Scores Dynamico: Wout van Iperen 11, Pim van Munster 6, Erik Loeffen 5, Cas Kerstens 2, Chiel van Iperen 2, Jesper van Kessel 2, Merijn van Loon 2, Frennie Bens 1, Harm van Iperen 1, Firouz Hosseini 1.