KSV GEEFT TRAINER KROM PASSEND AFSCHEID MET WINST IN SLOTDUEL

Bron: Dagbladdijkenwaard.nl - De handbalsters van KSV wisten zich verleden week al te verzekeren van een derde seizoen in de Tweede Divisie. In de laatste wedstrijd van het seizoen wist men trainer Theo Krom een passend afscheid te geven door de uitwedstrijd bij Stevo met 14-24 te winnen. KSV eindigt daardoor op een zevende plaats op de ranglijst.

Naast Krom, die de ploeg vijf jaar lang onder zijn hoede had en in 2022 kampioen van de hoofdklasse werd met zijn ploeg, speelde ook hoekspeelster Judith Groot na vele dienstjaren haar laatste wedstrijd in het oranje-zwart van KSV. In Geesteren had zij met vier doelpunten een belangrijk aandeel in de verdiende zege van de Heerhugowaardse formatie.

KSV was tijdens het laatste duel van het seizoen namelijk van meet af aan de betere ploeg en stond bij rust al op een knappe 6-11 voorsprong. Met name dankzij de op schot zijnde Shannen Ursem (zes treffers) en goed verdedigend werk liep men na de rust alleen maar meer uit met een uiteindelijke 14-24 overwinning tot gevolg.

Doelpunten KSV: Shannen Ursem (6), Judith Groot (4), Romy Brink (4), Rosina Vreeburg (3), Sam Wagenaar (3), Jacqueline Köhne (1), Jackie Heibloem (1), Rosali Rood (1) en Bibi Mol (1)