Zenderen Vooruit houdt tegen RSC de punten thuis

De handbalsters van Zenderen Vooruit hebben afgelopen weekend de thuiswedstrijd tegen RSC, dat nog vecht tegen degradatie,  na een 13-10 ruststand met 25-20 gewonnen.

In het begin ging gelijk op tot 5-5 maar daarna nam Zenderen Vooruit  de voorsprong en ging met een 13-10 stand de rust in. Die konden de ploeg in de tweede helft goed vasthouden tot 18-16 daarna liepen men in de laatste 10 minuten weg naar de 25-20 eindstand.

“Het was een mooie wedstrijd met veel snelheid en veel kansen” vertelt Zenderen coach Leoniek Bessems na afloop. “Keepers waren top. Helaas viel er een speelster uit van RSC. Dat was best wel eng want ze viel hard met zijn hoofd op de grond. Zij in naar ziekenhuis gegaan. Dat was een domper op deze wedstrijd en we hopen dat alles goed komt met haar”.