Bevo verslaat Atomix en kandideert voor Final Four

Door Bevo - De handballers van Bevo hebben de uitwedstrijd tegen Atomix nipt gewonnen. De ruststand was 12-17 in het voordeel de Limburgers, de einstand werd op 26-27 vast gelegd.

Hekkensluiter

De nummer drie uit de BENE-League moest het in Vlaams-Brabant opnemen tegen de hekkensluiter, maar had zijn handen vol aan de Belgen.

Winnende goal

Die gaven zich bepaald niet gewonnen en konden het team van trainer Jo Smeets tot vlak voor het einde volgen. De winnende treffer viel in de laatste minuten van de wedstrijd.

Scores Bevo: Jeroen van den Beucken (6), Nick de Kuyper, Daniel Eggert, Sybren Stijweg (4), Niels Poot, Kobe Serras (3), Niek Jordens, Nick van den Beucken, Arjan Versteijnen (1).

Donderdag 20 februari komt Bevo in het bekertoernooi in actie tegen Quintus, om 20 uur in De Heuf in Panningen.

Twee dagen later (om 18.00 uur) komt Houten naar Limburg voor de 20e speelronde in de BENE-League.

cover Jeroen van den Beucken

foto archief HSP / Foto Reza